Meer klanten bedienen in minder tijd dankzij overzicht en automatisering
Alles wat je nodig hebt, vind je voortaan onder één inlog. Deze alles-in-één suite laat alle medewerkers naadloos samenwerken: hypotheekadviseurs, verzekeringsspecialisten, de binnendienst en adminstratie. Dat bespaart je kantoor tal van tijdrovende taken en schept alle ruimte voor waardevol klantbeheer.
Ontwikkeld door Faster Forward en Hypotheekbond
Van oriëntatie tot beheer met de meest complete suite
Meer klanten bedienen in minder tijd dankzij overzicht en automatisering
Gemakkelijk samenwerken binnen een veilig online klantportaal
Snel hypotheken vergelijken en aanvragen met innovatieve adviessoftware
Extra omzet realiseren dankzij leads binnen een loyale klantenportefeuille
Haal het beste uit je klantgerichte teams met realtime personalisatie. Weet altijd wat er speelt bij de klant dankzij inzicht in zijn historie, huidige situatie en kansen in de toekomst. Communiceer op het juiste moment en via het juiste kanaal.
Geen verwarring en onnodig bellen, maar efficiënt werken. Iedere medewerker heeft inzicht in de status van de klant: aanvragen, afspraken en aandachtspunten. Met alle data up-to-date, gesynchroniseerd in één systeem. |
Nooit meer data dubbel invoeren, dankzij automatische processen. Klantgegevens zijn ingeladen, de hypotheek is aangevraagd en de klant is op de hoogte. De software voert de herhaalwerkzaamheden uit. Zo houd jij meer tijd over voor waar jij (en de klant) blij van wordt.
Ontwikkeld door
en