Whatsapp logo
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.

Akkoord
Weigeren
Adviescirkel   SERVICEPROVIDER   INVENTARISATIE

Inventarisatie voor serviceproviders.

Één van de meest tijdrovende fases binnen het hypotheek- en verzekeringstraject is de inventarisatie fase. Wij helpen jou gestructureerd en efficient deze informatie stroom te automatiseren.

Ontdek

Klantportaal

uwkluis is het klantportaal in eigen huisstijl van de Nationale Hypotheekbond. uwkluis is hét online platform dat jou en jouw klant helpt overzicht en inzicht te krijgen in alle financiële zaken. 

Icoon van afgevinkt checklist item
Inventarisatie

Ontvang en controleer data en documenten aan de hand van HDN en ADN standaarden. Vereenvoudig en versnel het proces omtrent aanvragen en wijzigen van hypotheken en verzekeringen.

Icoon van twee tekstballonnen
Bemiddeling

Je wordt niet alleen geroemd door het advies, maar vooral ook voor de snelle afhandeling. Met het klantportaal kan je de klant de mogelijkheid geven voor het gestructureerd aanleveren & ondertekenen van documenten.

Icoon van tandwiel
Beheer

Als er toch al een klant omgeving is geactiveerd, waarom dan niet structureel (commercieel) beheer inrichten? Na passeren van de hypotheek nemen wij het beheer voor jouw kantoor uit handen. Met automatische processen gaan we uit jouw naam de klant opnieuw activeren op het juiste moment. Dit biedt niet alleen een commerciële mogelijkheid, maar zorgt ook voor het nakomen van de zorgplicht. 

    Logo achmea

    Achmea

    Samen met Achmea hebben wij alle relaties met een aflossingsvrije component geïnformeerd over de betaalbaarheid van hun hypotheek, gedurende en aan het einde van de looptijd. Iedere klant is uitgenodigd om, eventueel samen met het contactcentrum van Achmea, onze hypotheekcheck-webtool in te vullen om een persoonlijk rapport te ontvangen over de betaalbaarheid, en de mogelijkheden die ze hebben met de hypotheek.

    Vanbruggen logo liggend (3)

    Van Bruggen Adviesgroep

    Hypotheekklanten binnen specifieke segmenten op het juiste moment reactiveren. Zulk geavanceerd beheer vraagt om continue toetsing op criteria, en een uitgekiende workflow. Wij realiseerden hiervoor een koppeling van onze PortefeuilleSignalen met de Elements-omgeving van Faster Forward: als digitale start voor een gepersonaliseerde benadering door de eigen Van Bruggen adviseur.

    Aarsen logo wit.1920x0x0x100

    Aarsen hypotheekadvies

    Aarsen Hypotheken en verzekeringen heeft gekozen voor de klantomgeving vanwege 3 belangrijke redenen, namelijk: Efficiëntie, transparantie en toegankelijkheid.  Door de klant toegang te geven tot zijn eigen omgeving ervaart de klant meer grip en controle op een voor hem of haar lastig proces. 

    Brondata

    Voor een hypotheek, lening of verzekering heb je van alles van de klant nodig. Gegevens die je niet zo 1-2-3 vindt. Speciaal daarvoor is de Veilig Ophalen app: hiermee verzamel je precies wat je nodig hebt. Bij de bron, gemakkelijk en veilig. Wat je daarvan deelt, bepaal je zelf.

    Icoon van adviesrapport
    Verzoek versturen

    Je zet een gegevensverzoek klaar voor jouw klant en verstuurt een link.

    Icoon van twee personen
    Wachten op gegevens

    Je relatie verzamelt eenvoudig alle benodigde gegevens. 100% veilig, actueel en compleet - via de Veilig Ophalen app.

    Icoon van werkgeversverklaring
    Download gegevens

    Je downloadt alle gegevens, direct in het digitale klantdossier.

      Wouter wijzend naar rechts

      Vragen? Stel ze aan Wouter!