
Hypotheekrente.nl
Voorheen zochten we op verschillende plekken naar klant informatie. Als de bank nu belt, openen we het klantdossier waar alles in staat. Zo helpen we de klant sneller en is zijn hypotheek eerder rond.
Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.
Wij helpen tijdens de bemiddelingsfase door het bieden van ondersteuning op het gebied van automatisering en digitalisering van het hypotheekproces. Zo kunnen wij bijvoorbeeld helpen bij het ontwikkelen en implementeren van API's en software tools, waardoor het proces efficiënter en gestroomlijnder verloopt.
Wij zorgen dat het werkt!
Fast van oriëntatie naar advies en aanvragen met onze snelle hypotheeksoftware.
Zie in onze hypotheekadvies software in één oogopslag de geldverstrekkers die passen bij de situatie van je klant.
Zo kun je gemakkelijk vergelijken en de gewenste geldverstrekker kiezen.
Eén hoogwaardig systeem met alle financiële producten van de klant, veilig in de cloud. Elements combineert efficiënte workflows met laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant. En dankzij koppelingen met o.a. HDN, ADN en Aplaza beschikt jouw advieskantoor altijd over de meest actuele hypotheek- en verzekeringsgegevens.
Eenvoudig werken dankzij uniforme en automatische processen
Het centraal inzamelen van alle benodigde documenten scheelt veel tijd en rompslomp. De workflow-engine in Elements attendeert de adviseur er tijdig op dat hij de stukkenlijst (met daarop alle documenten die nodig zijn voor de registratie en aanvraag) moet versturen aan de klant.
Uwkluis is een online klantportaal, ontwikkeld door de Nationale Hypotheekbond en Faster Forward. In de all finance mijn omgeving werkt een advieskantoor samen met de klant om een hypotheekaanvraag zo snel mogelijk te voltooien.
Voorheen zochten we op verschillende plekken naar klant informatie. Als de bank nu belt, openen we het klantdossier waar alles in staat. Zo helpen we de klant sneller en is zijn hypotheek eerder rond.
Elements zorgt dat alle informatie over contracten, aanstellingen en alle communicatie inzichtelijk is. Daarnaast optimaliseren we onze data en bieden we franchisenemers meerdere tools om de consument te bedienen.
Het grootste verschil sinds wij met Faster Forward Elements werken is ongetwijfeld de verandering in samenwerking. Iedere werknemer werkt nu in het klantdossier, vroeger werkten we in mapjes met documenten, daarnaast hadden we Outlook voor alle communicatie.