Whatsapp logo
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.

Akkoord
Weigeren
Adviescirkel   SERVICEPROVIDER   BEMIDDELING

Bemiddeling voor serviceproviders. 

Wij helpen tijdens de bemiddelingsfase door het bieden van ondersteuning op het gebied van automatisering en digitalisering van het hypotheekproces. Zo kunnen wij bijvoorbeeld helpen bij het ontwikkelen en implementeren van API's en software tools, waardoor het proces efficiënter en gestroomlijnder verloopt.

Wij zorgen dat het werkt!

Ontdek

Fastlane Advies

Fast van oriëntatie naar advies en aanvragen met onze snelle hypotheeksoftware.

Icoon van adviesrapport
Samenstellen

Haal de actuele hypotheekgegevens van je klant, met één druk op de knop, uit PortefeuilleSignalen en voeg eenvoudig een extra leningdeel toe. Exporteer met één druk op de knop een PDF rapport.

Icoon van wegwijzer die naar links en rechts wijzen
Vergelijken

Zie in onze hypotheekadvies software in één oogopslag de geldverstrekkers die passen bij de situatie van je klant.
Zo kun je gemakkelijk vergelijken en de gewenste geldverstrekker kiezen.

Icoon van hypotheekrapport
Advies

Genereer eenvoudig het adviesrapport en overhandig deze aan je klant. Zo gaat je klant optimaal geïnformeerd naar huis.

    Faster Forward Elements

    Eén hoogwaardig systeem met alle financiële producten van de klant, veilig in de cloud. Elements combineert efficiënte workflows met laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant. En dankzij koppelingen met o.a. HDNADN en Aplaza beschikt jouw advieskantoor altijd over de meest actuele hypotheek- en verzekeringsgegevens.

    Icoon van twee overlappende pijlen
    Workflows

    Eenvoudig werken dankzij uniforme en automatische processen

    Icoon van algemene voorwaarden
    (HDN/ADN) Documentenstroom

    Het centraal inzamelen van alle benodigde documenten scheelt veel tijd en rompslomp. De workflow-engine in Elements attendeert de adviseur er tijdig op dat hij de stukkenlijst (met daarop alle documenten die nodig zijn voor de registratie en aanvraag) moet versturen aan de klant.

    Icoon van twee personen
    Klantomgeving

    Uwkluis is een online klantportaal, ontwikkeld door de Nationale Hypotheekbond en Faster Forward. In de all finance mijn omgeving werkt een advieskantoor samen met de klant om een hypotheekaanvraag zo snel mogelijk te voltooien.

      Hypotheekrente logo

      Hypotheekrente.nl

      Voorheen zochten we op verschillende plekken naar klant informatie. Als de bank nu belt, openen we het klantdossier waar alles in staat. Zo helpen we de klant sneller en is zijn hypotheek eerder rond.

      CMIS Group logo

      CMIS Franchise

      Elements zorgt dat alle informatie over contracten, aanstellingen en alle communicatie inzichtelijk is. Daarnaast optimaliseren we onze data en bieden we franchisenemers meerdere tools om de consument te bedienen.

      Qualiora

      Qualiora Groep

      Het grootste verschil sinds wij met Faster Forward Elements werken is ongetwijfeld de verandering in samenwerking. Iedere werknemer werkt nu in het klantdossier, vroeger werkten we in mapjes met documenten, daarnaast hadden we Outlook voor alle communicatie.

      Wouter wijzend naar rechts

      Vragen? Stel ze aan Wouter!