Whatsapp logo
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.

Akkoord
Weigeren
Adviescirkel   SERVICEPROVIDER   NAZORG

Beheer voor serviceproviders. 

Al sinds 2006 helpen wij advieskantoren met het inrichten van (actief)beheer. Na al die jaren hebben we de oplossing om 85% van het beheer geautomatiseerd uit te laten voeren.

De belangrijkste producten voor beheer in onze software suite zijn PortefeuilleSignalen, uwkluis en Actiefbeheerscan.

Hieronder de uitleg waarom juist deze producten een rol kunnen spelen in het verbeteren van jouw beheer.

Wij zorgen dat het werkt!

Ontdek

PortefeuilleSignalen

Het softwarepakket van de Nationale Hypotheekbond is PortefeuilleSignalen. Een proactieve database die jou altijd meldingen geeft wanneer een klant jouw aandacht verdient. 

Icoon van twee personen
Klanttevredenheid

Door automatisering kunnen jullie aangesloten intermediairs beter in staat zijn om hun klanten tijdig te informeren over belangrijke gebeurtenissen in hun hypotheekportefeuille, waardoor de klanttevredenheid toeneemt.

Icoon van afgevinkt checklist item
Compliance

Door portefeuillebeheer te automatiseren, kunnen jullie ervoor zorgen dat zij voldoen aan de wettelijke vereisten voor klantmonitoring en -rapportage. Hierdoor verlagen ook nog de administratieve lasten waardoor er een kostenbesparing ontstaat. 

Icoon van prijskaartje
Omzet uit bestaande klanten

Met PortefeuilleSignalen bedien je jouw relaties als een financiële held. Jij weet eenvoudig wie je blij kunt maken en op welk moment. Kansen uit jouw eigen portefeuille hebben altijd de hoogste conversie en elk signaal is met onze processen kinderlijk eenvoudig op te volgen. 

    Klantportaal

    uwkluis is het klantportaal in eigen huisstijl van de Nationale Hypotheekbond. uwkluis is hét online platform dat jou en jouw klant helpt overzicht en inzicht te krijgen in alle financiële zaken. 

    Icoon van adviesrapport
    Inventarisatie

    Ontvang en controleer data en documenten aan de hand van HDN en ADN standaarden. Vereenvoudig en versnel het proces omtrent aanvragen en wijzigen van hypotheken en verzekeringen.

    Icoon van twee tekstballonnen
    Bemiddeling

    Je wordt niet alleen geroemd door het advies, maar vooral ook voor de snelle afhandeling. Met het klantportaal kan je de klant de mogelijkheid geven voor het gestructureerd aanleveren & ondertekenen van documenten.

    Icoon van tandwiel
    Beheer

    Als er toch al een klant omgeving is geactiveerd, waarom dan niet structureel (commercieel) beheer inrichten? Na passeren van de hypotheek nemen wij het beheer voor jouw kantoor uit handen. Met automatische processen gaan we uit jouw naam de klant opnieuw activeren op het juiste moment. Dit biedt niet alleen een commerciële mogelijkheid, maar zorgt ook voor het nakomen van de zorgplicht. 

      Digitale formulieren

      Voorkom dat bestaande klanten weglopen met o.a. klanttevredenheid, inventarisatie, beheer, nazorg en schadeafhandeling. Met onze uitgebreide set van digitale formulieren kan je de klanttevredenheid en de processen binnen jouw organisatie stroomlijnen.

      Icoon van twee personen
      Nazorg scan

      Hoor van jouw klanten welke behoeftes en wensen zij hebben betreft hun situatie door elke jaar automatisch de nazorg scan te delen met jouw klant. 

      Icoon van vaas met barst
      Schade formulieren

      Passen de behoeftes van jouw klanten nog wel bij de afgesloten verzekering? Ontbreken er dekkingen, is de gezinssituatie veranderd of wil je de schademelding effficiënt ontvangen? 

      Icoon van huis met loep
      Inventarisatie formulier

      Met de inventarisatie formulieren kan je op elke moment in het proces de klant vragen zijn gegevens of mening te geven. Is alles duidelijk? Naar wens? Is de klant op de hoogte van producten die aanvullend van belang kunnen zijn? Hoe scoort jouw dienstverlening op onderdelen en per medewerker door de tijd? Zo kun je controleren of je klant het advies, dienst of product goed heeft begrepen. 

        Flexfront logo

        Flexfront

        Michiel van der Linde: "200 klanten aanschrijven leidt tot 15 betaalde adviesgesprekken".

        FlexFront gelooft in het belang van Actief Beheer, zeker en juist nu. We zijn daarom medeoprichter van de Stichting Actief Klantbeheer. Voor de uitvoering werken we samen met Nationale Hypotheekbond.

        QP advies logo

        QP Advies

        Heeft actiefbeheerscan ingezet als inventarisatie voor de gegevens inzake de belastingaangifte 2022. 

        Heuveling logo

        Heuveling Adviesgroep

        Zet de Actiefbeheerscan in voor een jaarlijkse verzekeringsinventarisatie check. Welke verzekeringen zijn nog actief en welke kunnen nog via hun kantoor afgesloten worden. 

        Actueel woningaanbod

        Voorzie huizenzoekers van realtime woningaanbod en blijf vanaf dag 1 in beeld.

        Icoon van huis met pijl in het midden
        Realtime woningaanbod

        Je klant ontvangt het nieuwste woningaanbod realtime, nog vóór publicatie op de bekende huizenwebsites en afgestemd op de zoekwensen. 

        Icoon van huis met loep
        Voortdurend in beeld

        Tijdens het zoeken naar een woning ben je continu in beeld en houd je mogelijke concurrentie buiten de deur.

        Icoon van huis met vraagteken
        Inzicht in zoekgedrag

        Weet straks voor de markt uit, wie er in beweging komt en ontvang inzicht in het zoekgedrag van je klant.

          Wouter wijzend naar rechts

          Vragen? Stel ze aan Wouter!