Ons team combineert creativiteit met een flexibele, klantgerichte en down-to-earth benadering die geheel gericht is op concreet resultaat voor uw organisatie.
uwkluis is de klant omgeving in eigen huisstijl van de Nationale Hypotheekbond. uwkluis is hét online platform dat jou en jouw klant helpt overzicht en inzicht te krijgen in alle financiële zaken.
Deze op maat ontwikkelde versie is verbonden met Portefeuillesignalen & Elements voor optimale efficiëntie en gebruiksgemak voor jou. De omgeving zorgt voor een vaste structuur van werken en geeft de klant grip en inzicht op de (hypotheek)aanvraag.
De klant uploadt eenvoudig zijn persoonlijke documenten zoals zijn paspoort, loonstrook en jaaropgave. Deze documenten komen in automatisch in het juiste klantdossier en je krijgt een melding in je takenlijst. Bovendien worden documenten die zijn opgesteld, zoals een Opdracht tot Dienstverlening of Dienstverleningsdocument, digitaal door de klant geaccordeerd.
Als er toch al een klant omgeving is geactiveerd, waarom dan niet structureel (commercieel) beheer inrichten? Na passeren van de hypotheek nemen wij het beheer voor jouw kantoor uit handen. Met automatische processen gaan we uit jouw naam de klant opnieuw activeren op het juiste moment. Dit biedt niet alleen een commerciële mogelijkheid, maar zorgt ook voor het nakomen van de zorgplicht.
Met responsive websitetools biedt je jouw klant de ultieme beleving op jouw website. Met de eenvoudige interface, duidelijk taalgebruik, en volledigheid is dit absoluut de beste leadgenerator waarmee je bezoekers van jouw website aan tafel krijgt.
De ideale tool om orienterende klanten een concreet antwoord te geven op de belangrijkste vraag: Hoeveel kan ik lenen voor mijn droomwoning.
Nederlanders besparen het liefst geld op vaste lasten. De hoogste vaste last is de hypotheek en met deze tool bied je jouw (bestaande) klant de mogelijkheid om zelf te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Je klant wilt atlijd de laagste rente. Direct inzicht geven in wat die rente is? Kies uit één van de meerdere rente vergelijk tools!
Voorkom dat bestaande klanten weglopen met o.a. klanttevredenheid, inventarisatie, beheer, nazorg en schadeafhandeling. Met onze uitgebreide set van digitale formulieren kunt u de klanttevredenheid en de processen binnen uw organisatie stroomlijnen.
Hoor van uw klanten welke behoeftes en wensen zij hebben betreft hun situatie door elke jaar automatisch de nazorg scan te delen met jouw klant.
Passen de behoeftes van jouw klanten nog wel bij de afgesloten verzekering?
Ontbreken er dekkingen, is de gezinssiutatie veranderd of wil je de schademelding efficient ontvangen?
Ons team combineert creativiteit met een flexibele, klantgerichte en down-to-earth benadering die geheel gericht is op concreet resultaat voor uw organisatie. Ons team combineert creativiteit met een flexibele, klantgerichte en down-to-earth.