Beheer voor intermediairs.

Al sinds 2006 helpen wij advieskantoren met het inrichten van (actief)beheer. Na al die jaren hebben we de oplossing om 85% van het beheer geautomatiseerd uit te laten voeren.

Portefeuillesignalen

Het softwarepakket van de Nationale Hypotheekbond is Portefeuillesignalen. Een proactieve database die jou altijd meldingen geeft wanneer een klant jouw aandacht verdient. 

Data

Bij de registratie en het beheer van jouw relaties zorgt Portefeuillesignalen voor de tijdswinst die u goed kunt gebruiken! Denk aan automatische dataverwerking vanuit geldverstrekkers en slimme koppelingen met uw adviessoftware. 

Berekeningen

Prospect en bestaande relaties aan tafel? Ook dan kunt u tijd besparen door binnen een paar klikken de mogelijkheden voor ze te berekenen en een antwoord te geven op de meest gestelde vragen; Wat is mijn woning waard? Kan ik deze woning kopen? Wat gaat mij dat kosten? Dat geeft u weer de ruimte om te vertellen waarom de klant juist bij u moet zijn.

Omzet uit bestaande klanten

Met Portefeuillesignalen bedien je jouw relaties als een financiële held. Jij weet eenvoudig wie je blij kunt maken en op welk moment. Kansen uit jouw eigen portefeuille hebben altijd de hoogste conversie en elk signaal is met onze processen kinderlijk eenvoudig op te volgen. 

    Klant omgeving

    uwkluis is de klant omgeving in eigen huisstijl van de Nationale Hypotheekbond. uwkluis is hét online platform dat jou en jouw klant helpt overzicht en inzicht te krijgen in alle financiële zaken. 

    Inventarisatie

    Ontvang en controleer data en documenten aan de hand van HDN en ADN standaarden. Vereenvoudig en versnel het proces omtrent aanvragen en wijzigen van hypotheken en verzekeringen

    Bemiddeling

    Je wordt niet alleen geroemd door het advies, maar vooral ook voor de snelle afhandeling. Met de klant omgeving kan je de klant de mogelijkheid geven voor het gestructureerd aanleveren & ondertekenen van documenten. 

    Beheer

    Als er toch al een klant omgeving is geactiveerd, waarom dan niet structureel (commercieel) beheer inrichten? Na passeren van de hypotheek nemen wij het beheer voor jouw kantoor uit handen. Met automatische processen gaan we uit jouw naam de klant opnieuw activeren op het juiste moment. Dit biedt niet alleen een commerciële mogelijkheid, maar zorgt ook voor het nakomen van de zorgplicht. 

    Digitale formulieren

    Voorkom dat bestaande klanten weglopen met o.a. klanttevredenheid, inventarisatie, beheer, nazorg en schadeafhandeling. Met onze uitgebreide set van digitale formulieren kunt u de klanttevredenheid en de processen binnen uw organisatie stroomlijnen. 

    Nazorg scan

    Hoor van uw klanten welke behoeftes  en wensen zij hebben betreft hun situatie door elke jaar automatisch de nazorg scan te delen met jouw klant. 

    Schade formulieren 

    Passen de behoeftes van jouw klanten nog wel bij de afgesloten verzekering?
    Ontbreken er dekkingen, is de gezinssituatie veranderd of wil je de schademelding effficiënt ontvangen? 

    Inventarisatie formulier

    Met de inventarisatie formulieren kan je op elke moment in het proces de klant vragen zijn gegevens of mening te geven. Is alles duidelijk? Naar wens? Is de klant op de hoogte van producten die aanvullend van belang kunnen zijn? Hoe scoort jouw dienstverlening op onderdelen en per medewerker door de tijd? Zo kun je controleren of je klant het advies, dienst of product goed heeft begrepen. 

    Vragen? Stel ze aan Wouter!

    Contact Wouter