Whatsapp logo
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.

Akkoord
Weigeren
Adviescirkel   GELDVERSTREKKER   NAZORG

Beheer voor geldverstrekkers. 

Hypotheek beheer is van groot belang, omdat het jouw in staat stelt om  portefeuilles effectief te beheren en risico's te beperken. Door middel van API's kan er real-time informatie over de mogelijkheden van hypotheekdossiers uitgewisseld worden met eigen systemen. Dit stelt u in staat om snel en nauwkeurig te reageren op veranderingen in de markt- en klantbehoeften.

Om jullie te kunnen helpen hebben wij onderstaande producten ontwikkeld.

Wij zorgen dat het werkt!

Ontdek

PortefeuilleSignalen

Het softwarepakket van de Nationale Hypotheekbond is PortefeuilleSignalen. Een proactieve database die jou altijd meldingen geeft wanneer een klant jouw aandacht verdient. 

Icoon van wolk met tandwiel
API's

Door gebruik te maken van API's bieden we de mogelijkheid om veilig en snel processen te automatiseren zonder dat er ingebroken wordt op de systemen die al gebruikt worden. Denk hierbij aan het generen van signalen op klant niveau die geactiveerd kunnen worden in eigen bron systemen.

Icoon van een rekenmachine
Data

Onze API's bieden een veilige manier om gegevens uit te wisselen met andere systemen, zonder dat daarbij handmatige tussenkomst nodig is. Dit vermindert het risico op menselijke fouten en verhoogt de efficiëntie van het proces. Bovendien maken API's gebruik van de nieuwste beveiligingsprotocollen en -technologieën om de integriteit en vertrouwelijkheid van de gegevens te waarborgen. 

Icoon van prijskaartje
Omzet uit bestaande klanten

Onze API's bieden de mogelijkheid om gegevens van bestaande klanten te gebruiken om gerichte en gepersonaliseerde besparings en/of verbetersuggesties te doen. Door de gegevens van klanten te koppelen aan onze databronnen krijg je inzicht in de financiële situatie van jullie klanten. Dit kan resulteren in hogere conversies en klantbehoud, omdat klanten worden voorzien van op maat gemaakte oplossingen die aansluiten bij hun specifieke behoeften en wensen.

Logo achmea

Achmea

Samen met Achmea hebben wij alle relaties met een aflossingsvrije component geïnformeerd over de betaalbaarheid van hun hypotheek, gedurende en aan het einde van de looptijd. Iedere klant is uitgenodigd om, eventueel samen met het contactcentrum van Achmea, onze hypotheekcheck-webtool in te vullen om een persoonlijk rapport te ontvangen over de betaalbaarheid, en de mogelijkheden die ze hebben met de hypotheek.

Logo nn (1)

API Oversluit check - Nationale Nederlanden

API’s maken communicatie mogelijk tussen verschillende softwareprogramma’s. Op deze manier werken onze rekentools naadloos binnen de website van tal van grote opdrachtgevers. Het resultaat? Een optimale interactie met bezoekers en een maximale conversie. Met Nationale Nederlanden realiseerden we binnen drie maanden de oplevering van de oversluit check.

Zicht risico- en verzekeringsadviseurs logo

Volledig actiefbeheer - Zicht Adviseurs

Een duurzame relatie loont. Voor Zicht Adviseurs vormt het onderhoudsabonnement een belangrijk instrument voor de klantbeleving. Relaties waarderen het dat de adviseur regelmatig controleert of de hypotheek (en verzekeringen) nog passen bij de levensfase en toekomstwensen. Die belofte van actief beheer waarmaken is natuurlijk cruciaal. Zicht houdt dat met PortefeuilleSignalen scherp in de gaten.   

Klantportaal

uwkluis is het klantportaal in eigen huisstijl van de Nationale Hypotheekbond. uwkluis is hét online platform dat jou en jouw klant helpt overzicht en inzicht te krijgen in alle financiële zaken. 

Icoon van twee personen
Gepersonaliseerd

Ons portaal biedt de mogelijkheid om persoonlijke aanbiedingen te doen op basis van het gedrag van de klant en deze interacties te analyseren om een beter inzicht te krijgen in hun behoeften en voorkeuren. Dit kan leiden tot meer conversies en een hogere klantloyaliteit.

Icoon van tandwiel
Efficiëntie

 Klanten kunnen zelf hun financiële situatie beheren en hebben minder behoefte aan ondersteuning, waardoor jullie kosten besparen.

Icoon van afgevinkt checklist item
Klanttevredenheid

Klanten hebben altijd en overal toegang tot hun eigen financiële gegevens en kunnen eenvoudig hun hypotheekgegevens en transacties bijhouden en wijzigen. Dit leidt tot hogere klanttevredenheid.

Actueel woningaanbod

Voorzie huizenzoekers van realtime woningaanbod en blijf vanaf dag 1 in beeld.

Icoon van huis met pijl in het midden
Realtime woningaanbod

Je klant ontvangt het nieuwste woningaanbod realtime, nog vóór publicatie op de bekende huizenwebsites en afgestemd op de zoekwensen. 

Icoon van huis met loep
Voortdurend in beeld

Tijdens het zoeken naar een woning ben je continu in beeld en houd je mogelijke concurrentie buiten de deur.

Icoon van huis met vraagteken
Inzicht in zoekgedrag

Weet straks voor de markt uit, wie er in beweging komt en ontvang inzicht in het zoekgedrag van je klant.

Hypotheekbond foto Bob van Dam

Vragen? Stel ze aan Bob!