Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.
Vóór klanten bij jou binnen lopen, hebben ze al nagedacht over wat ze willen, gekeken bij concurrenten en een idee wat bij ze past. Wij helpen jou je klanten te binden in de oriëntatiefase.
Een perfecte responsive website met mooie, eenvoudig te gebruiken berekentools en rente overzichten. Van aanvraagmodules tot API integraties.
Vanuit onze marktkennis op het gebied van hypotheken, vermogensopbouw en verzekeren, combineren wij effectief strategie- en beleidsvorming, implementatie en borging.
Vanuit de template bepalen we samen welke modules voor jou relevant zijn en bouwen we een site die helemaal jouw huisstijl ademt. Qua kleur, beelden, teksten, tools… Wat (nog) niet ter zake doet, zetten we uit - maar blijft beschikbaar. Anders dan bij andere aanbieders zijn we heel flexibel. Geheel naar wens, passen we blokken aan of voegen we elementen toe.
Gecombineerd met de rekentools & api's van de Nationale Hypotheekbond kan een bezoeker gemakkelijk het antwoord vinden waarnaar hij opzoek is. Op die manier kunnen we hem laten nadenken over mogelijkheden die nog meer interessant zijn. Denk bijvoorbeeld aan oversluiten, of antwoord op de vraag:
Kunnen we een hypotheek krijgen voor dat huis dat we op het oog hebben?
Zoals het NVHP de belangen behartigt van hypothecair planners, zo behartigen wij de belangen van het NHVP. Dit doen wij door constante ondersteuning te leveren op het extranet en het beschikbaar stellen van actuele nieuwsberichten.
SocioHypotheek is opgericht met één belangrijk doel, 65-plussers laten genieten. In samenwerking met Dutch Media Lab hebben wij SocioHypotheek geholpen met de juiste uitstraling van de website. Om het concept van SocioHypotheek op een laagdrempelige manier uit te leggen aan de doelgroep is een animatie video gemaakt.
Met responsive website tools & API's biedt je jouw klant de ultieme beleving op jouw website. Met de eenvoudige interface, duidelijk taalgebruik, en volledigheid is dit absoluut de beste leadgenerator waarmee je bezoekers van jouw website aan tafel krijgt.
De ideale tool om oriënterende klanten een concreet antwoord te geven op de belangrijkste vraag: Hoeveel kan ik lenen voor mijn droomwoning.
Nederlanders besparen het liefst geld op vaste lasten. De hoogste vaste last is de hypotheek en met deze tool bied je jouw (bestaande) klant de mogelijkheid om zelf te onderzoeken wat de mogelijkheden zijn.
Je klant wilt altijd de laagste rente. Direct inzicht geven in wat die rente is? Kies uit één van de meerdere rente vergelijk tools!
Voor snelle integratie en activatie van website bezoekers hebben we de keuze tussen API's en website tools. In de verandering van huisstijl en website heeft de Hypotheekshop voor de website tools gekozen om zo snel en eenvoudig de klant te kunnen bedienen.
API’s maken communicatie mogelijk tussen verschillende softwareprogramma’s. Op deze manier werken onze rekentools naadloos binnen de website van tal van grote opdrachtgevers. Het resultaat? Een optimale interactie met bezoekers en een maximale conversie. Met Nationale Nederlanden realiseerden we binnen drie maanden de oplevering van de oversluit check.
API’s maken communicatie mogelijk tussen verschillende softwareprogramma’s. Op deze manier werken onze rekentools naadloos binnen de website van tal van grote opdrachtgevers. Het resultaat? Een optimale interactie met bezoekers en een maximale conversie. Met Hypotheek.nl realiseerden we binnen 1 maanden de implementatie van onze rente API.
Voorkom dat bestaande klanten weglopen met o.a. klanttevredenheid, inventarisatie, beheer, nazorg en schadeafhandeling. Met onze uitgebreide set van digitale formulieren kan je de klanttevredenheid en de processen binnen jouw organisatie stroomlijnen.
Hoor van jouw klanten welke behoeftes en wensen zij hebben betreft hun situatie door elke jaar automatisch de nazorg scan te delen met jouw klant.
Passen de behoeftes van jouw klanten nog wel bij de afgesloten verzekering? Ontbreken er dekkingen, is de gezinssituatie veranderd of wil je de schademelding effficiënt ontvangen?
Met de inventarisatie formulieren kan je op elke moment in het proces de klant vragen zijn gegevens of mening te geven. Is alles duidelijk? Naar wens? Is de klant op de hoogte van producten die aanvullend van belang kunnen zijn? Hoe scoort jouw dienstverlening op onderdelen en per medewerker door de tijd? Zo kun je controleren of je klant het advies, dienst of product goed heeft begrepen.
Michiel van der Linde: "200 klanten aanschrijven leidt tot 15 betaalde adviesgesprekken".
FlexFront gelooft in het belang van Actief Beheer, zeker en juist nu. We zijn daarom medeoprichter van de Stichting Actief Klantbeheer. Voor de uitvoering werken we samen met Nationale Hypotheekbond.
Heeft actiefbeheerscan ingezet als inventarisatie voor de gegevens inzake de belastingaangifte 2022.
Zet de Actiefbeheerscan in voor een jaarlijkse verzekeringsinventarisatie check. Welke verzekeringen zijn nog actief en welke kunnen nog via hun kantoor afgesloten worden.
Voorzie huizenzoekers van realtime woningaanbod en blijf vanaf dag 1 in beeld.
Je klant ontvangt het nieuwste woningaanbod realtime, nog vóór publicatie op de bekende huizenwebsites en afgestemd op de zoekwensen.
Tijdens het zoeken naar een woning ben je continu in beeld en houd je mogelijke concurrentie buiten de deur.
Weet straks voor de markt uit, wie er in beweging komt en ontvang inzicht in het zoekgedrag van je klant.