Whatsapp logo
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Cookiebeleid.

Akkoord
Weigeren
Adviescirkel   FRANCHISE   NAZORG

Beheer voor franchise. 

Met ons hypotheek beheer pakket kunnen franchise organisaties hun klanten een uitstekende service bieden door middel van een efficiënte en geautomatiseerde workflow.

Hierdoor kunnen zij zich concentreren op wat het belangrijkst is: het bieden van onafhankelijk en persoonlijk hypotheekadvies. Ons pakket biedt de beste tools en functionaliteiten om hypotheekbeheer te stroomlijnen en te automatiseren, zodat hypotheekadviseurs meer tijd kunnen besteden aan hun klanten.

Hieronder de uitleg waarom juist deze producten een rol kunnen spelen in het verbeteren van jouw beheer.
Wij zorgen dat het werkt!

Ontdek

PortefeuilleSignalen

Het softwarepakket van de Nationale Hypotheekbond is PortefeuilleSignalen. Een proactieve database die jullie altijd meldingen geeft wanneer een klant aandacht verdient. 

Icoon van twee personen
Klanttevredenheid

Door automatisering kunnen jullie aangesloten intermediairs beter in staat zijn om hun klanten tijdig te informeren over belangrijke gebeurtenissen in hun hypotheekportefeuille, waardoor de klanttevredenheid toeneemt.

Icoon van afgevinkt checklist item
Compliance

Door portefeuillebeheer te automatiseren, kunnen jullie ervoor zorgen dat zij voldoen aan de wettelijke vereisten voor klantmonitoring en -rapportage. Hierdoor verlagen ook nog de administratieve lasten waardoor er een kostenbesparing ontstaat. 

Icoon van prijskaartje
Omzet uit bestaande klanten

Met PortefeuilleSignalen bedien je jouw relaties als een financiële held. Jij weet eenvoudig wie je blij kunt maken en op welk moment. Kansen uit jouw eigen portefeuille hebben altijd de hoogste conversie en elk signaal is met onze processen kinderlijk eenvoudig op te volgen. 

    Verbrugge groep logo

    Commerciële actie oversluiters - Verbrugge.com

    Zomaar fors besparen op je maandlasten, welke klant wil dat nu niet? Verbrugge benadert elke klant die daarvoor in aanmerking komt direct en persoonlijk.
    En met succes! Onze campagne tool monitort permanent voor wie oversluiten loont en start voor deze relatie automatisch een workflow — met alle benodigde gegevens.
    E-mail, belletje, adviesgesprek, factuur. En weer een blije klant.

    van Bruggen Adviesgroep logo

    PortefeuilleSignalen Hypotheekbeheer - Van Bruggen Adviesgroep

    Hypotheekklanten binnen specifieke segmenten op het juiste moment reactiveren. Zulk geavanceerd beheer vraagt om continue toetsing op criteria, en een uitgekiende workflow. Wij realiseerden hiervoor een koppeling van  PortefeuilleSignalen met de Elements-omgeving van Faster Forward: als digitale start voor een gepersonaliseerde benadering door de eigen Van Bruggen adviseur.

    Zicht risico- en verzekeringsadviseurs logo

    Volledig actiefbeheer - Zicht Adviseurs

    Een duurzame relatie loont. Voor Zicht Adviseurs vormt het onderhoudsabonnement een belangrijk instrument voor de klantbeleving. Relaties waarderen het dat de adviseur regelmatig controleert of de hypotheek (en verzekeringen) nog passen bij de levensfase en toekomstwensen. Die belofte van actief beheer waarmaken is natuurlijk cruciaal. Zicht houdt dat met PortefeuilleSignalen scherp in de gaten.   

    Klantportaal

    uwkluis is het klantportaal in eigen huisstijl van de Nationale Hypotheekbond. uwkluis is hét online platform dat jou en jouw klant helpt overzicht en inzicht te krijgen in alle financiële zaken. 

    Icoon van adviesrapport
    Inventarisatie

    Ontvang en controleer data en documenten aan de hand van HDN en ADN standaarden. Vereenvoudig en versnel het proces omtrent aanvragen en wijzigen van hypotheken en verzekeringen.

    Icoon van twee tekstballonnen
    Bemiddeling

    Je wordt niet alleen geroemd door het advies, maar vooral ook voor de snelle afhandeling. Met het klantportaal kan je de klant de mogelijkheid geven voor het gestructureerd aanleveren & ondertekenen van documenten.

    Icoon van tandwiel
    Beheer

    Als er toch al een klantportaal is geactiveerd, waarom dan niet structureel (commercieel) beheer inrichten? Na passeren van de hypotheek nemen wij het beheer voor jouw kantoor uit handen. Met automatische processen gaan we uit jouw naam de klant opnieuw activeren op het juiste moment. Dit biedt niet alleen een commerciële mogelijkheid, maar zorgt ook voor het nakomen van de zorgplicht. 

      Vanbruggen logo liggend (3)

      Van Bruggen Adviesgroep

      Bij de registratie en het beheer van jouw relaties zorgt Uwkluis voor de tijdswinst die u goed kunt gebruiken! Van Bruggen Adviesgroep heeft met het klantportaal een standaard van werken gecreëerd bij al hun aangesloten kantoren.  

      Hypotheekrente logo

      Hypotheekrente.nl

      Vanwege de vele hypotheekaanvragen en verschillende informatie stromen heeft Hypotheekrente.nl gekozen voor het klantportaal. Hierdoor hebben zij een enorme verlaging van de administratie last gerealiseerd met als gevolg een kostenbesparing.

      Aarsen logo wit.1920x0x0x100

      Aarsen hypotheekadvies

      Aarsen Hypotheken en verzekeringen heeft gekozen voor het klantportaal vanwege 3 belangrijke redenen, namelijk: Efficiëntie, transparantie en toegankelijkheid.  Door de klant toegang te geven tot zijn eigen omgeving ervaart de klant meer grip en controle op een voor hem of haar lastig proces. 

      Digitale formulieren

      Voorkom dat bestaande klanten weglopen met o.a. klanttevredenheid, inventarisatie, beheer, nazorg en schadeafhandeling. Met onze uitgebreide set van digitale formulieren kan je de klanttevredenheid en de processen binnen jouw organisatie stroomlijnen.

      Icoon van twee personen
      Nazorg scan

      Hoor van jouw klanten welke behoeftes en wensen zij hebben betreft hun situatie door elke jaar automatisch de nazorg scan te delen met jouw klant. 

      Icoon van vaas met barst
      Schade formulieren

      Passen de behoeftes van jouw klanten nog wel bij de afgesloten verzekering? Ontbreken er dekkingen, is de gezinssituatie veranderd of wil je de schademelding effficiënt ontvangen? 

      Icoon van huis met loep
      Inventarisatie formulier

      Met de inventarisatie formulieren kan je op elke moment in het proces de klant vragen zijn gegevens of mening te geven. Is alles duidelijk? Naar wens? Is de klant op de hoogte van producten die aanvullend van belang kunnen zijn? Hoe scoort jouw dienstverlening op onderdelen en per medewerker door de tijd? Zo kun je controleren of je klant het advies, dienst of product goed heeft begrepen. 

      Flexfront logo

      Flexfront

      Michiel van der Linde: "200 klanten aanschrijven leidt tot 15 betaalde adviesgesprekken".

      FlexFront gelooft in het belang van Actief Beheer, zeker en juist nu. We zijn daarom medeoprichter van de Stichting Actief Klantbeheer. Voor de uitvoering werken we samen met Nationale Hypotheekbond.

      QP advies logo

      QP Advies

      Heeft actiefbeheerscan ingezet als inventarisatie voor de gegevens inzake de belastingaangifte 2022. 

      Heuveling logo

      Heuveling Adviesgroep

      Zet de Actiefbeheerscan in voor een jaarlijkse verzekeringsinventarisatie check. Welke verzekeringen zijn nog actief en welke kunnen nog via hun kantoor afgesloten worden. 

      Actueel woningaanbod

      Voorzie huizenzoekers van realtime woningaanbod en blijf vanaf dag 1 in beeld.

      Icoon van huis met pijl in het midden
      Realtime woningaanbod

      Je klant ontvangt het nieuwste woningaanbod realtime, nog vóór publicatie op de bekende huizenwebsites en afgestemd op de zoekwensen. 

      Icoon van huis met loep
      Voortdurend in beeld

      Tijdens het zoeken naar een woning ben je continu in beeld en houd je mogelijke concurrentie buiten de deur.

      Icoon van huis met vraagteken
      Inzicht in zoekgedrag

      Weet straks voor de markt uit, wie er in beweging komt en ontvang inzicht in het zoekgedrag van je klant.

        Wouter wijzend naar rechts

        Vragen? Stel ze aan Wouter!