Vanuit onze marktkennis op het gebied van hypotheken, vermogensopbouw en verzekeren, combineren wij effectief strategie- en beleidsvorming, implementatie en borging.
Benieuwd wie wij geholpen hebben en wat de ervaringen zijn?
De Nationale Hypotheekbond is onderdeel van HFBG. Vanuit de groei en het succes van onze activiteiten in de financiële dienstverlening zijn meerdere merken en diensten ontstaan met altijd één doel: het beter en mooier voor de klant maken.
Het softwarepakket van de Nationale Hypotheekbond is Portefeuillesignalen. Een proactieve database die jou altijd meldingen geeft wanneer een klant jouw aandacht verdient. Met Portefeuillesignalen bedien je jouw relaties als een financiële held. Jij weet eenvoudig wie je blij kunt maken en op welk moment.
Fastlane is het nieuwste hypotheek adviespakket. Met Fastlane adviseer je relaties van oriëntatie tot de jaarlijkse hypotheekcheck. In Fastlane vergelijk je de verschillende geldverstrekkers, kies je de gewenste hypotheek en stel je het adviesrapport op. Vervolgens stuur je in één klik de hypotheekaanvraag naar de geldverstrekker.
Steeds meer consumenten oriënteren zich online voordat ze contact opnemen met een adviseur. Als je zorgt dat consumenten deze oriëntatie op uw website kunnen doen, is de kans veel groter dat ze ook bij jou een adviesgesprek inplannen. De websitetools voor financieel dienstverleners vormen zo de ultieme online leadgenerators.
De missie ‘Wij zorgen dat het werkt’ reflecteert een mentaliteit die bij al onze projecten leidend is. Hieronder enkele oplossingen die wij hielpen implementeren.
API’s maken communicatie mogelijk tussen verschillende softwareprogramma’s. Op deze manier werken onze rekentools naadloos binnen de website van tal van grote opdrachtgevers. Het resultaat? Een optimale interactie met bezoekers en een maximale conversie. Met Nationale Nederlanden realiseerden we binnen drie maanden de oplevering van de oversluit check.
Samen met Achmea hebben wij alle relaties met een aflossingsvrije component geïnformeerd over de betaalbaarheid van hun hypotheek, gedurende en aan het einde van de looptijd. Iedere klant is uitgenodigd om, eventueel samen met het contactcentrum van Achmea, onze hypotheekcheck-webtool in te vullen om een persoonlijk rapport te ontvangen over de betaalbaarheid, en de mogelijkheden die ze hebben met de hypotheek.
Hypotheekklanten binnen specifieke segmenten op het juiste moment reactiveren. Zulk geavanceerd beheer vraagt om continue toetsing op criteria, en een uitgekiende workflow. Wij realiseerden hiervoor een koppeling van onze PortefeuilleSignalen met de Elements-omgeving van Faster Forward: als digitale start voor een gepersonaliseerde benadering door de eigen Van Bruggen adviseur.
Een duurzame relatie loont. Voor Zicht Adviseurs vormt het onderhoudsabonnement een belangrijk instrument voor de klantbeleving. Relaties waarderen het dat de adviseur regelmatig controleert of de hypotheek (en verzekeringen) nog passen bij de levensfase en toekomstwensen. Die belofte van actief beheer waarmaken is natuurlijk cruciaal. Zicht houdt dat met PortefeuilleSignalen scherp in de gaten.
Zomaar fors besparen op je maandlasten, welke klant wil dat nu niet? Verbrugge benadert elke klant die daarvoor in aanmerking komt direct en persoonlijk. En met succes! Onze campagne tool monitort permanent voor wie oversluiten loont en start voor deze relatie automatisch een workflow — met alle benodigde gegevens. E-mail, belletje, adviesgesprek, factuur. En weer een blije klant.
SocioHypotheek is opgericht met één belangrijk doel, 65-plussers laten genieten. In samenwerking met Dutch Media Lab hebben wij SocioHypotheek geholpen met de juiste uitstraling van de website. Om het concept van SocioHypotheek op een laagdrempelige manier uit te leggen aan de doelgroep is een animatie video gemaakt.
Wil je dat wij contact met je opnemen?